KDY BUDE MOJE OBJEDNÁVKA ODESLÁNA? Snažíme se, aby byly objednávky odeslány do 24 pracovních hodin od jejich zadání. Ve výjimečných případech může dojít ke zpoždění objednávek, například v případě svátků, stávek a událostí způsobených nepředvídatelnými okolnostmi.
JAK DLOUHÁ JE DOBA PŘEPRAVY? Vaše objednávka dorazí do 7-15 dnů od objednání.
Objednávky na dobírku budou doručeny do 2-3 dnů.
SLEDOVÁNÍ MÉ OBJEDNÁVKY Chcete-li sledovat svou objednávku, zadejte sledovací číslo zaslané na vaši e-mailovou adresu. Navštivte 17track.net a vyberte kurýrní službu UBI.
MŮJ KURÝR JEŠTĚ NEMÁ MŮJ BALÍČEK Jakmile zásilka dorazí do vaší země, vaše sledovací číslo se u kurýra aktualizuje.
MOHU SVOU OBJEDNÁVKU ZRUŠIT? Svou objednávku můžete bezplatně zrušit až do okamžiku, kdy je pro vaši objednávku vytvořen přepravní štítek a vaše objednávka opustí naše zařízení. Objednávky jsou obvykle zpracovány do 24 hodin od nákupu.
V případě, že chcete zrušit objednávku, která již byla odeslána, bohužel nebudeme moci provést vrácení peněz, dokud nám nebude zboží vráceno, pokud je nepoužité a nepoškozené.
INFORMACE O CELNÍCH POPLATCÍCH A CLECH Rádi vás informujeme, že veškerá cla a poplatky před odesláním hradíme my. To znamená, že po doručení objednávky nebudete muset platit žádné další poplatky bez ohledu na to, v jaké zemi se nacházíte.
ZADAL JSEM NESPRÁVNOU ADRESU! Pokud jste špatně napsali nebo automaticky vyplnili svou adresu, jednoduše odpovězte na e-mail s potvrzením objednávky a uveďte správné údaje. Okamžitě nás informujte prostřednictvím naší stránky Kontaktujte nás. Pokud je adresa chybná a objednávka nebyla odeslána, můžeme vaši adresu opravit za vás. Pokud již byla vaše objednávka odeslána, nebudeme moci adresu změnit.
MOJE POLOŽKA DORAZILA POŠKOZENÁ Pokud se vám to stane, kontaktujte nás:
Po obdržení vám rádi zdarma zašleme další.
ZBOŽÍ NEBYLO PŘIJATO, ALE SLEDOVÁNÍ UKAZUJE, ŽE BYLO DORUČENO. K tomu může dojít při zasílání položek na pracoviště. V některých případech mohla být zásilka doručena na poštu nebo kolegovi ve vaší společnosti a někdo jiný ji podepsal. V těchto případech si můžete vyžádat potvrzení o doručení na webových stránkách kurýra vyplněním formuláře žádosti o podpis. Vezměte prosím na vědomí, že nevracíme peníze ani nevyměňujeme zboží, které je sledováno jako doručené. Z tohoto důvodu vždy doporučujeme, abyste si nechali doručit zboží na zabezpečenou adresu.
MÁM OTÁZKU, KTERÁ NEBYLA ZODPOVĚZENA, MŮŽETE MI PROSÍM POMOCI? Pokud se nám stále nepodařilo odpovědět na vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat.